söndag 23 maj 2010

Urk..

...för bebisar!
Nej då bebisarna är väl söta & goa. Men jag kände idag att jag inte vill ha några fler barn.

Satt på spårvagnen & tittade ut på gatorna. Det kryllade av mammor, barnvagnar & små bebisar överallt. Många av bebisarna var inte tillfreds i värmen & vissa skrek & var allmänt missnöjda. Såg en mamma som var sönderstressad av att hennes lilla bebis skrek. Svetten rann om henne, hon klädde av bebisen & tog upp honom, han letade febrilt efter tutte på hennes hals & samtidigt kom vagnen de skulle med. Hon fick tråcklat sig på med hjälp från nån okänd man. Kan tänka mig att hon blev ännu mer stressad av att åka spårvagn med en lessen bebis som nog helst ville ha lite mat på studs.

Skönt det är att vara klar med barn! Enkelt nu när de blivit "stora" & klarar så mycket själva. Jag har definitivt gjort mitt, dragit mitt strå till stacken för att öka befolkning i världen! Men fortfarande vill killarna ha en lillasyster. Haha det kan de se sig om i det blå efter! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar