lördag 29 maj 2010

Liten & vilsen

Usch känner mig riktigt illa till mods efter ikväll. Skulle behöva ha någon som kunde trösta mig och få mig att känna mig trygg. Uppskatta mig för den jag är och få den där känslan av vilsenhet inom mig att lägga sig för en stund.
Hade behövt höra att jag duger som jag är och att jag inte alltid kan rå på saker som sker.

Jag saknar att få ligga i någons famn, saknar att höra hjärtat slå där inne i personens bröst & känna hur lugnet sprider sig i min kropp, saknar att få slumra till medans jag blir smekt över håret. Att då & då vakna till & känna att han fortfarande är kvar hos mig..

Just nu har jag en stund då jag känner mig väldigt liten & min kropp & själ är fylld av saknad..

Oftast går det bra att trycka undan den känslan men ibland överrumplar den mig när jag som minst anar det..

Ensam är stark..nej inte denna natt. För i natt vill jag ha sällskap, sällskap av den jag älskar. Få ligga nära, somna bredvid & känna värmen från hans hud. Hade gett vad som helst för att få det där om så bara för en natt..

4 kommentarer:

  1. det är bra att påminnas ibland om att man allt har det bra. Tack!

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt det. :)
    Tack själv!

    SvaraRadera
  3. Mmm känner som du just nu....

    Kramar dig!

    SvaraRadera
  4. Det är jobbigt med saknaden som då & då dyker upp. Varje gång gör den det med besked också kan man säga. :(
    Kram kram

    SvaraRadera