måndag 31 maj 2010

Blindstyre??

Sitter & kollar runt på dejtingsidorna jag är med på. Bindningstiden löpte ut på den ena i torsdags så igår reggade jag mig på en annan. Dags att testa på nåt nytt då den andre inte gav nån utdelning. ;) Nummer två som jag är med på är gratis men där är jag inte så aktiv.

Skrattar för mig själv när jag ser samma personer på dessa sidorna. Haha undrar om det är tidsfördriv som för mig & de bara går in halvhjärtat för det eller är det ett tappert försök att hitta sin kärlek & själsfrände. Hoppas iaf att dom finner det dom söker. :)

Några har mailat från båda sidorna men jag föundras över att de inte känner igen mig. Eller gör dom kanske det? T.o.m en kille som jag dejtade för ett tag sen två gånger skickade nu ett "öppningsmail" på den nya sidan. Hade han inga linser på sig när vi sågs, har hans syn kraftigt försämrats eller har jag helt bytt skepnad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar