lördag 1 maj 2010

Kroppen skriker efter närhet

Ja jag är utsvulten! Jag vill ha beröring...

Så fort någon tar i mig & det kvittar nästan vem så njuter jag för fullt. Ja inte på ett sexuellt sätt då såklart. Jag får gåshud & känslan av lugn infinner sig direkt.

När jag inte får såpass mycket närhet som jag vill så är det för mig bättre att vara helt utan. Jag får bara sån hemsk mersmak & att gå här & sukta är ingen idé eftersom jag inte har någon som kan ge mig det där nu.

Åh jag blir snart galen...

Inte ett endaste livstecken från vakten ännu!

6 kommentarer:

  1. Jag kan komma och ge dig lite närhet.. bara du inte blir tokig och hoppar på mig ;) Nej men jag förstår vad du menar gumman... måste säga att det var väldigt mysigt att bara sitta nära någon igår.. Men det kommer, både du och jag kommer få våra drömprinsar :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det e ju det där...att sitta nära, känna en smekande hand i nacken eller över ryggen. En liten puss i pannan eller bara mys i soffan...åh!
    Ja tids nog kommer HAN till oss! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är fan inte förvånad.. att han inte hört av sig... jävla karlar.

    SvaraRadera
  4. Det blev som jag trodde. Han lär ALDRIG höra av sig mer.. PUCKO!!

    SvaraRadera
  5. Det är HANS förlust och han är INTE värd ens din vänskap när han kan ljuga dig rätt upp i ansiktet om en sådan här sak!!!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  6. Precis så tänker jag med! ;)
    Jag vet ju att han med stor sannolikhet ändå tänker på det som hänt & han funderar säkert på hur han ska göra. Men jag skiter i det nu. Kan väl köpa hans förklaring om den låter bra, men sen e det bra! Här har han inget att hämta mer!

    Kramar

    SvaraRadera