fredag 21 maj 2010

A lovely day!

Ojojoj det blev ingen billig historia med alla kosttillskott. Köpte kreatin, CLA & proteinpulver men det får det såklart vara värt. Nu e det dags att sätta igång på allvar. Nu vill jag uppnå det där som jag haft som mål sen länge. :)

Idag kom äldste sonen hit. Vi åt räkor & sen tog vi oss en tur till Lejonet & Björnen där vi frossade i sorbet. :) Vi har haft en alldeles underbar e.m & kväll tillsammans med många goa skratt. Det är så härligt att kunna ha killarna här en & en då & då. Blir på ett helt annat sätt. Man hinner prata ordentligt med varandra & jag riktigt ser hur de njutar av att ha min fulla uppmärksamhet. Det vi bestämde idag var att sonen ska få börja i Taekwondo som han har tjatat om ett tag. Perfekt för då kan jag med börja träna det igen! :)Det är ju sjukt kul & otroligt bra träning.

Imorgon blir det ingen inspelning. Den är framflyttad till måndag & då kan inte jag vara med vilket var lika bra det. De andra två heldagarna har jag inte bestämt mig för ännu.

Det som däremot händer imorgon är att jag & en kompis ska bjuda ut en gemensam vän på middag. Vi ska gå till en tapasrestaurang i stan. Sen blir det alldeles säkert en vända in på nån krog. Hahaha jag kan just undra vilken! ;)Men först ska jag kolla läget. Står det en viss vakt där så tror jag att vi bara glider förbi.

Ser fram emot detta eftersom det sällan blir att vi alla tre ses. Vi tänkte också planera lite bättre inför vår weekendresa & jag har med mig den ena än så länge på förslaget om Rom. Sen blir det att bearbeta resten av gänget. :)

2 kommentarer:

  1. Med bara ett barn så vet jag inte riktigt hur det e att ha sitt barn på det sättet, för så har jag ju det jämt.. haha... men, han gillar ju att umgås med mig.. att få fulla uppmärksamheten.. =)

    SvaraRadera
  2. Ni har det lyxigt jämt då :)
    Härligt med många (tre) barn men man känner ju sig alltid otillräcklig så vi ska dela på dom lite mer nu. Eller iaf ha en av dom någon dag då det inte är vår barnvecka.
    Blir bra för både barnen & oss. :)

    SvaraRadera