onsdag 19 maj 2010

Fan

Kan inte sova så nu sitter jag här & grinar.

Varför göra sig påmind när han vet att det river upp mig? Han har ju för fasen känt mig i flera år & vet hur jag funkar.

Fan för honom. Varför inte bara leva ditt fina lyckliga liv & släppa mig för gott??

Varför ska jag sitta här & böla för? Har jag inte högre människovärde än så? Vad har jag gjort för att han ska trycka till mig fortfarande? ETT HELT ÅR SENARE! Hatar han mig så mycket att han vill att mitt lidande inte ska vara över ännu?

Han har ingen rätt att både känna lycka med henne OCH tillfredställelse för att jag är ledsen för honom...

Detta var så sjukt onödigt! Tack! Och varsågod för tårarna som jag gråter för dig ännu en natt...

2 kommentarer:

  1. Tack fina vännen! Känns bättre nu..det har lagt sig. :)
    Kram till dig

    SvaraRadera