tisdag 25 maj 2010

Blir full i skratt

När jag kollar runt på FB & ser vilka grupper folk går med i flinar jag lite för mig själv.

En kille gick just med i "Vi som ALDRIG skulle kunna vara otrogna mot den vi älskar!!!". Grejen är den att han aldrig är trogen. Men vem är det han försöker överbevisa med att gå med i den gruppen? Alla känner ju till vad han gör så det blir ju bara fånigt allt..
Sen ser jag också att han är med i "Det som händer på fyllan stannar på fyllan"
Jaja men det är därför han inte räknar sig som otrogen. Pucko!

Man får reda på mycket på det där stället, speciellt om man har ett "snokarkonto" som jag. ;) Tex har vi en liten brud som jag inte är vän med men som är med i "Alla vi som hatar lögnare" men hon är ihop med en STOR lögnare. Ja detta kan hon ju inte veta men jag tycker bara synd om henne...för JAG sitter på sanningen & den hoppas jag för hennes skull att hon slipper få reda på...men man vet aldrig. ;)

Jag skulle just nu kunna förstöra en hel del för vissa...men väljer att ta med mig sanningen eller lögnen om nån hellre vill det, i graven. För elak vill jag inte vara TROTS att jag blivit jävligt orättvist behandlad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar