torsdag 6 maj 2010

Kanske, kanske inte

Jag känner hur det kliar i fingrarna...vill gärna höra av mig till vakten men hittills har jag valt att låta bli.

Jag saknar honom trots allt men han ger mig inte det svar jag vill så jag vet inte hur jag ska göra.

Vill inte fråga honom igen, vill inte bara skicka ett sms & vara gullig & att bråka med honom det har jag ingen lust med..

Behöver ha någon annan som kan ge mig närhet..kan då gärna "ta" någon som även kan bjuda på lite kärlek. Hmm..börjar jag sakna en man att ha ett förhållande med?? Nehä då inte alls! Men lite förälskelse & gos e ju aldrig fel! =)

4 kommentarer:

  1. grejen är att har man nån annan att "tycka om" så slipper man tankarna på den som man egentligen tycker om.. men.. det är ju konstgjord andning.. men ibland så kanske det är det som behövs... i nuet??

    SvaraRadera
  2. Ja det krävs nog ibland. Fast jag har svårt för substitut. Men det har varit då jag brutit upp från ett förhållande. Detta e nåt annat...så ja, får försöka hitta nån annan att flirta med. Andas gärna på det sättet oavsett om det är på konstgjord väg eller ej! ;-)
    Snacka om att dribbla bort sina egna känslor....

    SvaraRadera
  3. Fortsätt vara stark!!! :) Dom kan gott våndas!! Men man behöver inte sakna ett förhållande för att man vill ha lite närhet... som jag sa innan ikväll, är skönt att bara kunna sitta nära ngn och känna någon annan mot sig! :)

    Tack för ikväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du har så rätt!
    Tack själv, det var skoj å många Goa skratt. :-)
    kram

    SvaraRadera