måndag 3 maj 2010

Drömmar

Vaknade med en känsla av välbefinnande i kroppen idag. Kom efter en stund på att jag hade drömt om mitt ex. Undrade då hur jag kunde känna sån lycka inombords. Men jag var väl lyckligt kär i drömmen. Konstigt hur drömmar kan påverka, hur man under en hel dag kan behålla den känsla man hade i drömmen. Är det en trevlig dröm så e det helt okej, desto jobbigare om man haft en otäck dröm.

Nu börjar ju jag analysera detta...är det så att jag faktiskt har känslor kvar eller är det bara ännu ett steg i bearbetandet efter vårt uppbrott??
Men va fasen, jag är ju KLAR med honom på ALLA sätt!

Ska inte tänka så mycket förmodligen..

Vad tråkigt det är just nu...har några jag flirtar lite med men ingen som jag känner att jag har riktigt lust för att träffa. Oavsett om vakten är ett svin så var det iaf bra för självkänslan att träffa honom & få fina små sms då & då. Men nu e det tomt på sånt. Känner att jag saknar det där... Men nästa gång får det bli med en ledig kille, som inte har sambo & som ska bli pappa..där jag är prio 1!!

Ha en fin dag alla! Det ska jag ha! =)

2 kommentarer:

  1. en kollega kom till mig imorse och frågade om jag hade ont i armen.. (!?!) .. hon hade tydligen drömt att vi hade målat om i min NYA lägenhet.. och hon själv hade ont i armen idag.. haha*

    så.. drömmarna påverkar nog mer än vi tror.. hihi*

    SvaraRadera
  2. Haha ojdå det var ju lite "lustigt"..hoppas ni både blev av med er värk. =)

    SvaraRadera