lördag 22 maj 2010

Kåt & glad men inte vidare tacksam!

Men fy vilken rubik! Gillar inte ordet "kåt"
Men men...det är jag idag..som vanligt dagen efter. Vet att det är ett & samma ämne i kroppen som bryter ner & omvandlar alkohol & testosteron. När man dricker så är det i första hand alkoholen som ämnet tar hand om samtidigt som testosteronproduktionen fortsätter i samma takt. Alltså har man dagen efter en något förhöjd testosteronhalt & därav kåtheten. Men va fan hjälper det när man är ensam..eller ja det går ju att göra nåt åt det ändå. Men trevligare med lite sällskap i form av en sexig man. :)

Glad är jag också. :) Hade någon sett mig så hade de trott att jag var riktigt galen. Har flabbat för mig själv så tårarna sprutat. Tittade på min favoritserie & jag kunde inte sluta skratta. Jag undrar varför jag alltid har roligare dagen efter...fast det är säkert för att man är trött & flamsig. Ribban ligger inte så högt om man säger så..

Tacksam då? Nej inte just för stunden eftersom jag känner mig helt dö & inte har nån att gosa med! Men om man bortser från det så är jag väldigt tacksam. Har massor av saker som gör att mitt liv känns underbart bra just nu! :)

Alltså är jag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar