tisdag 11 maj 2010

Borttagna kommentarer

Jag träffade en kille på E-kontakt som jag efter en tid la till på FB.
Jag skrev en kommentar i hans logg, som han bara efter en stund tog bort. Jag blev fundersam för det var ingen konstig kommentar utan bara ett "Hej där var du ju! :)"

Efter ett tag frågade jag honom varför han tagit bort den.

"Jag har en dödligt svartsjuk fd & jag orkar inte med tjafs" svarade han.

Nähä tänkte jag. Men då är jag inte intresserad av att fortsätta hålla kontakt med honom om det ev ska bli massa intriger. Det sa jag också till honom.
Han mailade då & då och frågade när vi skulle ses. Jag pratade med honom i telefon ett par ggr men nej, han var på tok för utseendefixerad & ytlig. Jag har lite svårt när män är sådana, vet inte riktigt varför men jag tycker nog inte det är så manligt.

För några dagar sedan la jag till en annan kille från EK. på FB. Jag skrev i hans logg men även han plockade bort kommentaren. Va fan, har de så många tjejer på G samtidigt att det ser dumt ut om jag skriver i deras logg eller? Nej då får det fasen vara om de inte kan stå för att de pratar med mig.

Såg senare att båda dessa killar var vänner på FB. Kanske var det ett test från den första killens sida & se om jag hakade på för jag tror han blev ganska sur när jag sa att jag inte gillade att han tagit bort mitt inlägg pga av att exet kunde bli sur. Gör dig då av med henne innan du försöker dra in nån annan i ditt liv.

Nu har jag iaf plockat bort båda två.

Haha ja jag kan vara en surig bitch ibland. Men jag har varken tid eller lust med nåt jäkla tramsande.

4 kommentarer:

  1. Vad fan är VITSEN med att lägga till nån på FB om man ska bli censurerad?????

    Idioti.

    SvaraRadera
  2. Haha.. nu blev jag ju nyfiken på vad de heter på EK hahaha :) Är väl ingen av mina flörtar??? *asg*

    Kram

    SvaraRadera
  3. ia: Nej jag fattar inte heller det! Haha ja riktig idioti!

    Åse: Miche3 hette den ena, den andra hette åh...vänta ska jag kolla...El_Gringooo haha sa ju en del!

    SvaraRadera
  4. Puh, än så länge är vi inte inne på samma :)

    SvaraRadera