torsdag 20 maj 2010

Nu har jag svarat honom

Svarade på sms:et när jag gick & la mig. Han tog det bra & skrev att han ändå var glad för att han kunde känna något igen för någon, vilket han inte hade gjort på väldigt länge. Han skrev också att han hoppades på att detta kunde stärka oss på nåt sätt. Hmm, helt till skillnad mot vad jag känner. Jag vill nog försöka dra mig undan lite nu. Kommer inte kännas bra vare sig för honom eller för mig om han har känslor som jag inte besvarar.
Skulle träffat honom imorgon på filminspelningen & sen två till heldagar längre fram.
Men nu vette fasen om jag ens ska vara med.

Vet inte riktigt vad filmen ska handla om mer än att den utspelar sig på medeltiden. Min roll var tydligen en av kvinnorna i en by. Helt plötsligt skulle en trupp storma byn & jag skulle bli jagad & till slut ihjälslagen. Haha jaja...det blir säkert bra.

Men som sagt..jag får lura under dagen tills Strix ringer om jag ska vara med eller hoppa av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar