söndag 30 maj 2010

Underbar morgon fortsätter med en bra dag

Kändes som om jag vaknade med ett leende på läpparna idag. Hade en underbar dröm som jag tänkte leva på hela dagen. :)

Pojkarna kom in med presenter & små fina egenhändigt gjorda kort där de skrivit så fint: "Mamma jag älskar dig" Åh söta killarna! :) Sen låg vi länge i sängen & bara gosade. De är väldigt fysiska precis som jag & det hoppas jag hänger i sig.

Sen hoppade vi upp & gjorde frukost tillsamman. Mellansonen gjorde smoothie av naturell yoghurt, banan, hallon & honung medan vi andra dukade fram allt annat gott.

En härlig start på morgonen!

Nu ska jag sticka till gymet & sikta på en skön träningsvärk imorgon. :)

Efter det blir det en tur till en kompis & hennes familj. Kanske det blir ett dopp i deras pool. Ska bli kul att träffa dom då det snart är ett helt år sen sist. Usch va tiden går.

Sen har vi min älskade lilla mamma..såklart ska vi gå upp till henne med en blomma & en liten present. :)

Mmm, även detta kommer bli en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Tänk att det faktiskt firas ute i stugorna, mors dag alltså. är lite förundrad, men det verkar trevligt.

    SvaraRadera