fredag 14 maj 2010

Dejt eller vad man nu ska kalla det..

Fick för ett tag sen ett mail på VW från en kille som jag känner till sen innan, han har barn på samma dagis som jag. Han kände inte igen mig först men sen slog det honom vem jag var. Vi mailade lite fram & tillbaka men inget mer.

Stötte på honom två ggr förra veckan på dagis lagom nyvaken & snygg. Usch va pinsamt.

Han var här en vända veckan innan då barnen hade bjudit hans dotter på kalaset de hade då. Pinsamt då med.

Nu mailade han mig på FB & frågade om vi skulle hitta på nåt tillsammans med barnen imorgon. Tja varför inte..kan ju bli kul. Så vi bestämde att vi skulle höras på morgonen & bestämma nåt.

Hahaha jag skrev: Jag måste hoppa i säng nu för att inte se ut som ett fullständigt ras imorgon. Då svarade han mig: Ja fast jag vet redan hur du ser ut nyvaken ;) & snälla du ta av dig plåstret i ansiktet.

Hmm ska man fan behöva börja sminka sig vart man än går??

Kan inte ens gå ut på gården längre...då jag för ett tag sen var på middag hos en granne...men det e en annan historia.

Han verkar ha humor iaf denna "dagis-pappan"! :) Kan nog bli skoj fast jag känner spontant att jag inte har nåt "sånt" intresse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar