onsdag 19 maj 2010

Mer än vänner

Tog mig en underbar PW nu ikväll. Så himla skönt väder & ny musik hade jag hittat på spotify så det var inte svårt att traska på i ordentlig takt med armarna farandes längs sidorna.
Under tiden jag var ute & gick fick jag tre sms. Ett från ledsna vännen som ringde igår natt. Två från honom som jag skrev om härrom dagen. Han jag misstänkte var intresserad på mer än ett vänskapligt plan.

Åååå nu erkände han!! Fan!!Han ville mer än att bara vara vän..krångliga killar. Har inte svarat ännu..får väl ta till med klyschan: Jag tycker om dig jättemycket men bara som en vän. Men det är ju sant.. Åååå jag hatar sånt här!

Tänkte köra fegvarianten & ta det på sms, dumt kanske. Men å andra sidan så gjorde ju han det med...

Helvete! Så gick det med den vänskapen!
Han skrev iofs att han ville att jag skulle säga om jag tyckte det kändes jobbigt & om han var fel ute, "det kan jag ta"...

Men jag tror inte att jag vill nåt mer nu..jobbigt om han har "såna" känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar