torsdag 27 maj 2010

Att stå emot..

..är sjukt svårt men jag har gett mig den på att klara det!
Började i tisdags med en diet för att göra mig av med några kilon. Var med ena sonen idag på MC Donalds & det vattnade sig i munnen på mig när han det lilla sträcket satt där & mumsade.
Samma sak i tisdags när vi spelade brännboll med hans klass, då var det fika för fulla muggar. Men nepp jag stod emot fast jag var där & pillade på en bulle två ggr. Varför måste allt vara så gott?? Speciellt det som är onyttigt..

Klantiga jag glömde fylla i min lönelista förra månaden så lönen uteblev denna månaden upptäckte jag idag. Surt med tanke på att jag bara fick ett halvt studielån denna månaden. Jaja det blir bättre nästa månad då..då kommer ju dessutom skattepengarna. :)

Jag var hos tandläkaren för en månad sen & han klantade sig rejält kan man säga!!!
Han råkade bedöva en nerv & det har fortfarande inte släppt så jag ser helt skev ut när jag ler. Kul att gå på dejt imorgon då. Men å andra sidan så vet ju inte "A" hur jag ser ut i vanliga fall. Tandläkaren sa att det brukar lägga sig på 4 veckor men gör det inte det kan det ta 3 månader!! Morr, va skoj!

2 kommentarer:

  1. Själv så startade jag ju dagen med nutrilett, för att starta upp det "bra" livet.. äter lunch dock.. och sen har jag ätit vattenmelon och sockerärtor.. räknas det som "socker" tro??.. haha*

    SvaraRadera
  2. Bra heja heja! :)

    Det beror på HUR hård man ska vara men i jämförelse med annat fettigt & sockrigt så e det nog kanoners. :)

    SvaraRadera