fredag 14 maj 2010

Sprang på vakten

Efter att jag städat färdigt så gjorde jag mig iordning för att gå ner till torget & köpa vin. Hade ingen lust att sminka mig men gjorde det ändå. Tur var väl det för när jag var 20 meter från systemet så ser jag hur vakten kommer rakt emot mig. Vi log både två mot varandra & när vi möttes så stannade han & pratade. Han frågade hur det var & vad vi skulle göra. Han pratade lite med barnen & sen sa han att han väntade på P (hans tjej) de skulle också till systemet.

Samtalet avslutades med att jag sa "Ha det så bra" varpå han svarade: "Ha det så bra så länge du med" & gav mig ett sånt där underbart leende som bara han kan.

Satan va snygg han är!!

Kul tänkte jag då kan jag ju spana på hennes mage. Efter en stund när vi kommit in på systemet så ser jag hur de gör entré. Men jag kunde inte titta på henne kände jag då han var med. Det skulle kännas dumt om han hade sett hur jag granskade henne eftersom han vet vad jag tror.

Jaja nu får vi se om han hör av sig igen, han brukar ju göra det när vi har sprungit på varandra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar