tisdag 4 maj 2010

Tappade hakan

Ja det var bannemig det jag gjorde tidigare idag!!

Fick ett SMS av vakten! Wow! *gör vågen*

MEN vilket jävla svar sen då!!

"Hej där! Nu var det längesen. Ville bara säga hej o höra så att allt va bra? Massa kramar..."

Men alltså??!! Va fan va det för nåt nu då? Låtsas han som att han inte fått det jag skickade förra veckan eller? Snacka om att slingra sig!

Höra så allt var bra?? Vad tror han att jag skulle svara på det? Nej, jag mår så dåligt för att du ljög för mig eller jo det är kanon..

Han har fan inte ens med att göra hur jag mår, ta hand om din gravida sambo istället byfåne!!

Nu var det längesen...ja & vad beror det på då? Jo för att du inte har hört av dig & svarat!

Massa kramar...nej men en jävla massa pungsparkar!

Jag svarade inte ens blev bara så förbannad! Passar det nu igen? Nån som är sugen på en svängom i sänghalmen? Ja men se då för fan till att skaffa dig nån annan eller NEJ se till att ta vara på det du redan har!

3 kommentarer:

  1. *ruskar på huvudet*

    Sicken idiot

    SvaraRadera
  2. Haha!!!! Förlåt att jag skrattar, men ditt sätt att kommentera varenda ord han skrev var ju klockrent :)

    Och på ett sätt känns det som att du är mycket starkare i det här fallet än vad du varit tidigare! Så det är nog som de säger, man stärks av motgångar!!

    Och bra gjort tjejen, hoppas du inte svarat nu heller så kan han våndas!! Idiot, men det är väl typiskt killar att tro att vi tjejer glömt bort saker, för Ja det är ju så enkelt att glömma att någon ska bli pappa!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja en riktig idiot!

    Ja jag var så förbannad så att tolka hans sms var i ren ilska. Jag vill ha en förklaring & inget annat. Han kramar kan han spara till någon annan.
    Kan han låtsas som om han inte fått mitt sms så kan väl jag göra detsamma. Nej han ska få skicka ett till & då kanske jag kan tänka mig att svara honom..

    Ja man stärks på många sätt! Det är väl så med att det onda för nåt gott med sig..

    Kram

    SvaraRadera