onsdag 12 maj 2010

Ambivalent

Ja så in i norden också. Givetvis är det vakten jag har i åtanke när jag känner denna ambivalens. Jag tänkte att jag skulle strunta i att höra av mig tills han skickar ett till sms till mig. För det tror jag att han kommer göra. Frågan är bara när. Det är sjukt svårt ibland att inte skicka något till honom men jag har klarat att låta bli *kors i taket*

Fast å andra sidan så vill jag ju fortfarande ha svar på om han ska bli pappa eller inte. Men det lär väl visa sig snart antar jag.

Varför kan jag inte vara konsekvent i mitt eget tänk ens för?? Jag sa ju att det får bra med honom nu men lik förbaskat så längtar jag efter honom & det enda jag vill är att han ska höra av sig & jaga mig lite. Hahaha fy vad trött jag blir på mig själv.

Säkert är det lite för att jag behöver närhet & ja sex också då ibland ;) som jag vill fortsätta hålla kontakten med honom. Det känns så mycket lättare att träffa honom som jag redan känner än att hitta nån annan att få det där av. Oavsett om det bara hade varit en kk eller en ev kärlek...

Som jag sagt innan: Jag trivs ypperligt i mitt eget sällskap just nu men har behov som alla andra..haha tänka sig! ;)

4 kommentarer:

  1. Jag undrar om det var vaktis jag såg när jag åkte hem från jobbet idag! Hmmm, kan ha varit han! Och visst är det trevligt att vara lite eftertraktad :)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Ohlalala jag vill med honom & ta på honom lite ;)
    Ja visst e det trevligt! Har du hört nåt mer?

    Kramar

    SvaraRadera
  3. "vill är att han ska höra av sig & jaga mig lite."

    Detta är ju så jäkla typiskt kvinnligt.. varför ska vi vara sådana?????

    SvaraRadera