torsdag 20 maj 2010

SATS eller F&S

Har en grym träningsvärk idag med. Köpte för ett tag sen nya hantlar så innan & efter PW:n igår kväll så körde jag med dom här hemma. Hantlarna är lite för tunga men det e bara att köra på. :)
Skulle träffat min kusin idag som är anläggningschef på SATS i stan men hon ställde in. Pratade just med henne i telefon & nu vill hon att jag ska börja träna hos henne igen. Det hade varit kul att träna ihop men jag har alltid innan kört själv & trivs med det. Visst hade det varit bra att kunna sporra varandra lite men jag vet inte. Det blir krångligare att ta sig dit än till "mitt" gym. Nu går jag både dit & hem & får då lite "gratis" träning. Men ska jag träna hos henne så måste jag ha spårvagnskort & gymkortet kostar lite mer i månaden. Sen ska man få ihop tider tillsammans som jag redan ser kommer bli ett problem.

Nej jag får stanna på F&S helt enkelt. Men det hon däremot ska få göra är att hjälpa mig att sätta ihop ett nytt schema. Nu e det dags att byta övningar!

Sen har experten Vakten hjälpt mig lite med kosten & det funkar bra. Ska nog få ordning på detta till slut. :)

Nu är det dags för en snabb promenad till solariet & sen ska jag in till stan & köpa massor av skoj grejer på "Budo & Fitness". Inte så roliga grejer kanske utan bara kosttillskott i olika varianter!

Varmt & soligt är det också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar