måndag 10 maj 2010

Knöl

Jag har hittat en knöl i underlivet som jag inte kan minnas har suttit där förut..
Tankar om cancer & döden kommer direkt. Typiskt mig..men min mamma hade hela livmodern, äggstockarna, äggledarna & blindtarmen full av cancer som de hittade i grevens tid.
Jag vill inte riktigt veta vad det kan vara..är rädd för svaret. Precis det var min pappa med när han gick runt med ont i buken i flera års tid utan att söka läkarhjälp. Det kostade honom livet. Han dog för 1,5 år sedan i cancer som var alldeles för långt gången för att man skulle kunna ge honom behandlingar.

Nej imorgon ska jag ringa gynmottagningen & boka en tid..

2 kommentarer:

  1. PRECIS... RIng direkt imorgon!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag göra.. Nu har den oroat mig tillräckligt länge..

    SvaraRadera