lördag 15 maj 2010

Jag ställde in

Ja jag ballade faktiskt ur när det kom till den där fikan med "dagispappan". Hade bara ingen lust helt enkelt så jag drog till med en halvvit lögn.

Jag är inte intresserad på det sättet och jag vet ju inte om han är det heller. Jag kanske har tolkat allt fel, men det kommer ju små antydningar då & då. I vilket fall som helst så är han väldigt trevlig, rolig & han verkar vara intelligent. Men så kommer ju just det där "men:et". Han är ganska kort & han är långhårig! Jag klarar bara inte långt hår på män (haha & tydligen inte män helt utan heller då, detta jäkla hår).

Förut sms:ade han:

"Nu missade ni precis världens godaste fruktsallad på vår gård. Men så går det när du nobbar en "ja vaddå"?? :-D Trodde du skulle säga att vi hemskt gärna var välkomna på kvällsfika efter kalaset. Men icke då.. ;-)Man är väl för långhårig antagligen!!"

Hahaha är karln tankeläsare med eller??

4 kommentarer:

  1. *ASGARVAR*

    Skrev han verkligen så??
    Haha... denna var ju sjukt kul.

    men håller med.. jag gillar ju inte heller långhåriga män..

    SvaraRadera
  2. Haha ja han skrev så & jag svarade att det inte hängde på frissan men att jag tyckte han skulle snagga sig *S* Hygglo!!

    SvaraRadera
  3. haha...shysst brud.. haha*

    SvaraRadera
  4. Hihi ja men nu vet han ju att jag inte gillar hans friss! ;)

    SvaraRadera