söndag 9 maj 2010

Måste bara

Ja jag kollade igenom mina sms som jag skickade igår & jag kan konstatera att jag inte var ensam om att ha fått för mycket alkohol i kroppen. ;)
Tappade bort halva gänget inne på ett av ställena vi var på så jag sms:ade den ena tjejen:

Jag: Vart är ni?

A: Vi e runt men va fan vi har letat eft er vi e kvar början av baren

Jag: Vi e på technogolvet

A: Mongo jag står vid v

Jag: Vi kommer snart

Några timmar senare tappade vi bort varandra igen & då sms:ar hon mig:

A: Hallå ja nu e jag på excet överv

Jag: Jag e på väggen.

Jag: På väg hem

Varför vi skulle sms:a varandra öht det fattar inte jag..för jag tror ingen av oss begrep speciellt mycket..

2 kommentarer:

  1. Ja jag falbbade så tårarna rann här förut..

    A kände sig lite dum "du fattade väl att inte du var ett mongo?"

    Det fattade jag ju men vad hon menade har jag ff inte fått nån klarhet i. *S*

    SvaraRadera