tisdag 11 maj 2010

Orolig

Har en malande oro i mig idag. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men förmodligen en salig blandning av lite av varje. Knölen som jag hittat, sonens utredning, bebisen på jobbet, socialpolitik-tentan som är om 3 veckor, ovissheten över framtiden..

Varför är det alltid så att allt kommer på en gång? Eller är det så att det alltid är mycket med det jordiska fast man vissa perioder är bättre rustad för motgångar än andra? Ja säkert kan det vara så..ger mig fan på att allt hänger ihop med detta helvetes påfund MENSCYKEL!

Till råga på allt fick jag p-böter för ett tag sen & jag valde att lägga den räkningen åt sidan, men nu damp påminnelsen ner i brevlådan. Visst mitt fel, men jag har verkligen inte råd att betala den just nu. Har inte ens 100 kronor kvar på kontot & det är 9 hela långa dygn kvar till mer pengar. Urk säger jag för denna dagen!

2 kommentarer:

  1. Har du varit och kollat knölen ??? Hoppas verkligen att du inte har något allvarligt :(

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Nej & jag har inte ens ringt! Men jag ska göra det..

    Kramar

    SvaraRadera