måndag 24 maj 2010

Gold digger??

Släpade mig bort till MVC & slängde mig upp i gynstolen. Alltid lika trevlig! :(
Barnmorskan hittade något som hon sa skulle vara sviter efter mina förlossningar & ville jag skulle gå till en gynekolog. Hmm..ska jag börja känna av sånt nu efter så många år?? Jaja lika bra att kolla upp riktigt vad det kan vara.

Ämnesbytare som jag är så hoppar jag raskt över till nåt helt annat..
Fick ett mail idag från en kille på EK. Han var snygg, trevlig & ganska rolig. MEN(haha som vanligt) så verkade han lite skrytig. På bilderna var han omringad av kändisar & såg ut som en stekare. Vet inte om han kör limousine eller är journalist eller nåt annat. Han hade ett stort hus med sjötomt & TVÅ lägenheter inne i stan. Han skrev att han reste 10 ggr om året & han skulle vara med i nån uppvisningsmatch nu på lördag i värmland. Ingvar Oldsberg skulle vara med och snacka i micken, Ravelli skulle stå i mål och en massa andra kändisar skulle vara med i laget!

JAHA?? Men alltså var inte det lite väl drygt att dra allt det på en gång då? Jag blir iaf inte imponerad utan tycker det är näst intill patetiskt, kan han inte vinna tjejer på annat sätt? Visst trevligt med en man som är fartfylld, äventyrlig & har bra ekonomi men nån gold digger är jag inte!

Min kompis skulle dö om hon jag visste att jag nobbade en rik man. Hon har alltid sagt att hon skulle kunna tänka sig att vara en rik mans leksak ett tag. Bli bortskämd både i sängen & med annat. Haha kanske ska jag skicka honom till henne?? Nej visst fan ja, hon är gift nu! ;)

2 kommentarer:

  1. hahaha.. skicka honom till mig eller berätta åtminstone vad han heter därinne hahaha ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag göra ;)
    Han kallar min för "sin Julia" haha ge mig styrka!
    Mitt konto löpte ut igår så jag vet inte om jag ska förnya eller lägga ner när jag ändå inte till 100 känner för nåt..

    SvaraRadera