lördag 22 maj 2010

Lyckad kväll! :)

Vi hade en helt fantastisk kväll igår! :)

Vi började med att äta tapas på restaurang MiCasa. Så jäkla gott! Vi satt länge & åt & servitören skrattade åt oss när vi beställde. Han sa att man vanligtvis äter tre-fyra olika rätter men vi vräkte till med fem per person. :) Ska det va så ska det va.


Helt plötsligt började vi öva italienska fraser. Vi skrattade så vi grät & det blev bara mer & mer dumt. Kompisen sa fel vid ett tillfälle "jag bjuder & du betalar". Det blev kvällens ledord!

Senare hamnade vi på Hard Rock Café. Ingen vakt i sikte så det var bara att stolpa in. När jag kom in hörde jag en kille säga "Julia behöver inte betala".
-Men hur fan vet du vad jag heter? Hade ingen susning om vem den killen var.
Han svarade lite lurigt att han aldrig glömmer ett ansikte. Min hjärna gick på högvarv men jag kunde verkligen inte placera honom.
Efter en stund sa han att vi setts en gång hemma hos barnens pappa. Jaja det var ju bra! Gratis är gott!

När vi hade dansat en bra stund så susade vi ut & över gatan till Nivå. Där var det riktigt bra musik så vi fastnade där. Så länge att Hard Rock stängde & våra jackor blev kvar därinne. Åh smart! Måste jag ju släääääpa mig ner på stan idag..

Jag höll sms-fingrarna i styr igår, eller jag sms-ade med två stycken men det var inget som blev dumt. Duktigt av mig!

Tror att jag var hemma vid 5 & det känns idag kan jag säga. Bakfull som ett ägg, ont i halsen & en redig träningsvärk! Kan det bli bättre..men KUL hade vi! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, det såg jättegott ut!
    mums
    Borde också unna mig en helkväll, var alldeles för länge sedan sist.

    SvaraRadera
  2. Ja det var såå himla gott! Hade kunnat tänka mig en repris idag men nu får jag nog hejda mig!
    Tycker jag du ska unna dig! :)

    SvaraRadera