lördag 29 maj 2010

Osalig ande

Känns lite bättre efter nattens sömn trots att det bara blev några timmar. Men jag märker att jag fortfarande är förvirrad. Går runt i bara t-shirt & kan inte riktigt komma igång eller ta mig för något vettigt. Fladdrar runt som en osalig ande här inne & påbörjar lite plockande här & där.
Gårdagens händelse har jag lagt bakom mig & den är inget jag vill minnas..

Nej nu måste jag duscha, klä på mig & sätta på mig facet. Jag ska se till att detta blir en bra dag! :) Solen skiner ju på oss & har man tur kanske man kan få sig lite färg på nosen. Kanske skulle jag gå upp på vinden & plocka fram mina inlines??
Ja det ska jag! :)

6 kommentarer:

  1. Oh inlines. Jag har tänkt börja åka det för min hund behöver få mer motion. Är det knepigt att komma igång? Ramlade du mycket i början? Är det svårt att bromsa? Hur tar man sig upp för backar?

    SvaraRadera
  2. Ja men vilken bra idé! :) Det tycker jag att du ska göra, kul e det med!
    Men jag är verkligen inte så bra på det, men med övning du vet.
    Har faktiskt aldrig ramlat men däremot haft svårt att bromsa ibland. Men då får man haka tag i en stolpe längs vägen. ;)
    Så mkt backar finns inte här men jag antar att man gör som om man åker på plan mark..haha vilket bra svar. ;)

    Satsa på det! :)

    SvaraRadera
  3. Ok, får köra lite trial and error låter det som. Kasta dig åt sidan om du möter en kille som kommer åkande i 40 dragen av en fluffig vit hund!

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Tack för varningen, jag ska hålla ögonen öppna. :)

    SvaraRadera
  5. Haha.. Jag har åkt inlines en gång.. höll på att slå ihjäl mig.. men det SER ju så jäkla mysigt ut när de kommer swischande i Slottskogen.. =)

    SvaraRadera
  6. Upp i sadeln igen bara! ;)
    Det är himla kul..om man låter bli att slå ihjäl sig då haha..

    SvaraRadera