söndag 9 maj 2010

Fylleinlägg

Var ute en vända med några vänner igår & jag blev ganska rund under fötterna. Upptäckte nu att jag hade bloggat när jag kom hem. Jaja så kan det bli..valde iaf att ta bort det inlägget. Haha jag vill helst inte minnas vad jag gjorde strax innan jag kom hem vilket jag hade skrivit om..

Jag drack inte så mycket tyckte jag men har iaf minnesluckor idag. Jag får nästan det varje gång jag druckit. Nu dricker jag inte ofta, lät nästan så..
Minns inte vart jag sa hej då till mina vänner & jag kommer inte ihåg hur jag kom hem den sista biten..eller jo jag vet att jag åkte spårvagn men har ingen aning om vart jag hoppade på. Hade helt glömt att jag bloggat..
Men redig var jag när jag kom hem iaf, jag hade sminkat av mig, borstat tänderna, flätat håret & lagt mina kläder där de skulle ligga. Ibland undrar man, hade varit lite kul om man sett sig själv i det stadiet...eller inte! ;)
Mår väl ungefär som jag förtjänar idag kan jag tro.

2 kommentarer:

  1. haha.. FAN oxå att man missade det inlägget... haha*

    SvaraRadera
  2. Haha ja för det var vare sig genomtänkt eller välskrivet om man säger så ;)

    SvaraRadera