torsdag 13 maj 2010

Jag längtar efter mycket just nu..

Drömmer mig långt bort en stund...

Jag fantiserar om hur jag och min älskade åker utomlands för att tillbringa ett par veckor tillsammans bara vi två. Så långt ifrån vardagen som möjligt. Till solen, till underbara stränder där man kan ligga tätt intill varandra & mysa, njuta & bara ha det gott. Känna hur värmen & närheten gör oss alldeles galna av åtrå..


Jag längtar efter de sköna varma kvällarna då man går ut för att äta & dricka gott, hur man sitter & samtalar om allt mellan himmel & jord.


Hur man sen efter middagen strosar runt på de mysiga små gatorna, handlar saker till sina nära & kära där hemma. Hur man glider in på någon trevlig bar & dricker något svalkande. Vill känna den underbara känslan då man inte kan slita sig ifrån varandras kroppar, att man aldrig blir mättad. Hur man ger varandra uppskattande blickar, ömma kyssar & hur man inte kan låta bli att ta på varandra hela tiden.

Att på hemvägen gå barfota längs vattenbrynet hand i hand, känna hur vattnet sköljer över våra fötter, stanna till då & då för att kyssas. Längtar efter det där med att slå sig ner på en solstol, jag framför min älskade, vilande mot hans trygga bröst. Hur vi sitter där tysta en stund och jag känner rysningar över hela kroppen då han ömt kysser mig i nacken. Jag längtar efter att både ge & få höra kärleksförklaringar från den mitt hjärta brinner för..bara få känna hur lyckan bubblar i mig..hur en galen tanke får oss att kasta av oss kläderna, hoppa i det ljumma havet, nakna bara vi två där ingen annan kan se eller höra...


Jag längtar efter att hur vi fnissandes småspringer hem till hotellet & hur vi där äntligen får njuta av varandras heta kroppar, känna hur vi blir ett för en stund, fullständigt ge oss hän åt åtrån som vi känt hela kvällen....hur vi älskar länge, intensivt & passionerat..


Mmmm det är precis det jag vill ha just nu..

4 kommentarer:

  1. Ohhhh.... detta vill jag med ha.. =(

    SvaraRadera
  2. Mmm jag med, så jäkla mycket med! :(
    Men vem vet, det kanske blir tidigare än vi kan ana ;)

    SvaraRadera
  3. Jag vill också!!!! :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag tror vi är ett gäng! =)

    SvaraRadera