måndag 17 maj 2010

Lite av varje

Imorgon ska jag försöka gå till gymet igen. Har inte kunnat träna på hur länge som helst då ryggen varit kass. Men nu trotsar jag den för jag vill verkligen. Har sen i oktober tränat minst 3 dagar/vecka så nu måste jag komma igång igen.

Fick SMS idag av dagispappan som vill ses en annan dag. Men nej jag vill inte. Kanske lika bra att säga det då. Hans dotter & min ena son ska börja i samma klass till hösten. Suck, blir man tvungen att träffa honom på skolan ibland.

Fick ett meddelande på FB igår från en kompis som hade träffat en person ute som visste vem jag var. Det visade sig att det var min gamla fotbollstränare. Hon har satsat ordentligt på en sångkarriär & hade en spelning i stan igår.
Läste nu på vaktens sida att han hade varit där. Så nu forskar jag med min kompis om hon såg honom och det hade hon gjort. Han var där med sin tjej och ett annat par. Hon kunde dock inte se om tjejen var gravid. Fan också! Ska jag aldrig få veta hur det ligger till eller??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar