måndag 10 maj 2010

Statist

Fick en förfrågan om jag kunde tänka mig att vara med som statist i serien "Gynekologen i Askim" som just nu spelas in. De skulle filma ett tjejgäng i sällskap på ett uteställe. Stället de skulle filma på var Nef här i stan.
Jag tänkte att varför inte. Kan vara kul att se hur det går till, men det krockade med en opponering jag hade i skolan.

Fick en ny förfrågan i torsdags om jag ville vara med i en annan produktion som statist med en lite större "roll". Det är en film med Johan Glans, Kjell Bergqvist, Robert Gustavsson mfl som nu spelas in. Ja va fasen tänkte jag, jag är på. Så nästa fredag beger jag mig till "Trollywood" iförd medeltidskläder & plockar fram mina skådespelartalanger! Haha några såna finns tyvärr inte! ;)

2 kommentarer:

  1. Varför skulle de då veta vad du hade för jeansstorlek???

    Hahaha.. superstar! ;) Kan jag få en autograf nästa gång vi ses? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det kan man bannemig undra. :)

    Hihi dummer! ;)

    SvaraRadera