tisdag 15 juni 2010

Trött på nätet

Har jag inte träningsvärk imorgon så blir jag förvånad. Herrejävlar vad jag körde hårt idag. Näst intill gränsen att spy i omklädningsrummet..skakade säkert i en timme efteråt..ska det va så ska det va! ;)

Har inte varit vid datorn så speciellt mycket de senaste dagarna. Har tröttnat lite att sitta här & dejtigsidorna har jag nästan helt lagt ner. Jag orkar inte, hittar inget intressant & saknar inte någon tillräckligt mycket. Det kommer när det kommer. Ingen panik.

Det jag istället ska göra nu är att försöka hitta ett hus eller ett radhus till mig & barnen & försöka fokusera på träningen & att må bra.

Barnens pappa ringde tidigt i måndags på morgonen 04.10, men jag sket i att svara för jag var fortfarande arg på honom. Han gav sig inte utan ringde flera gånger så till slut stängde jag av mobilen. Jag tänkte lite för mig själv att det kanske hade hänt honom något men somnade snabbt om.
På morgonen ringde jag honom & frågade vad han ville. Han låg på sjukhuset med tredje gradens brännskada på hela högerhanden, armen & på ena benet. Han var så påverkad av morfin att han hade svårt att redogöra för vad som hade hänt & jag var nog inte så snäll mot honom för jag var inte speciellt empatisk.
Han bad om ursäkt för vad han hade kastat ur sig dagen innan & ångrade sig väldigt mycket. Jag godtog ursäkten men sa att jag i fortsättningen inte tänker berätta saker för honom mer om han bara ska kasta det i ansiktet på mig.
Trots allt tycker jag lite synd om honom, för fy vad handen såg ut & han kommer med stor sannolikhet få gå igenom flera hudtransplantationer.

Nej nu ska jag fuska lite här på jobbet..tror bestämt jag ska blunda en stund..
Slutar 7.15, hem & sova 4 timmar & sen börjar jag igen kl 13 & jobbar nästan ett dygn...härligt när lönen kommer! :)
Då blir det en utlandsresa för mig & småkillarna!!

3 kommentarer:

  1. det känns som de flesta går på sparlåga, när man ser antalet producerade inlägg av ens "blogg-kompisar"
    Det är SOMMAR... det är nog därför.. =)

    SvaraRadera
  2. Vad hade han gjort då??? :(

    Åh jag tror jag ska ta mig två jobb så jag kan samla ihop lite pengar och köpa mig en lägenhet istället :)

    SvaraRadera
  3. ia: Ja det känns som att det är dött överallt. Passar mig ganska bra just nu.. Till hösten blir det väl andra bullar kan jag tro. :)

    Åse: Han hade råkat välta ut en oljelampa över sig & börjar brinna. Smart..
    Två jobb är bra men man blir helt dö..känner jag idag. Samma här jag ska med köpa nåt eget så nu blir det till att börja spara. :)

    SvaraRadera