tisdag 1 juni 2010

Då åkte det iväg ett sms..

...till vakten där jag lyckönskade honom till nya jobbet & skrev att jag hoppades att han skulle trivas.

Ja jag vet, jag skulle ju inte, men jag har ju faktiskt hållt mig i en månad snart utan att ge ett livstecken ifrån mig.

Berättade för en kompis om vad jag sett på FB & att jag skickat ett meddelenade varpå hon svarar:

- Kunde du inte lika gärna skrivit att du kunde tänka dig att sexa loss lite igen för det var väl ändå det som sms:et handlade om egentligen??

Hahaha har ingen aning om vad hon menade med det! ;)

5 kommentarer:

  1. Haha... Vi är SÅÅÅÅÅÅÅ genomskinliga... ;-)

    SvaraRadera
  2. *S* Va vilka då?? ;) Viiii nähä då!

    SvaraRadera
  3. Vet du vad han ska jobba med nu då?

    SvaraRadera
  4. Han pratade om att han sökt jobb i samma lilla stad där jag jobbar. Sen nämnde han nåt om Norge också så nej jag vet inte. Men är det här hemma så kommer han nog vara kvar som vakt.

    Få väl se om han svarar på mitt sms eller om han e purken ;)

    SvaraRadera
  5. Men han är väl fortfarande upptagen av en annan va?

    SvaraRadera