torsdag 17 juni 2010

Jag KLARADE MIG!

Klarade mig på terminens sista tenta! :) Fast jag måste komplettera en av frågorna, men det räknar jag som att jag har klarat mig. Annars hade jag fått gå dit & göra om alltihop, men det slapp jag. Gött! :) Känns riktigt bra med tanke på hur lite jag pluggade innan. Nåt fastande väl iaf då! ;)

Det som är mindre gött är att jag just vaknade med halsont & en satans huvudvärk. Kände det redan i natt på jobbet så det var väntat.
Jag som blev erbjuden ett pass imorgon, fick tacka nej. Synd!

Sen hade jag tänkt att sticka till gymet nu, men det får väl vara det med då..eller kanske jag ska gå dit ändå fast ta det lite lugnt..nej eller jo eller jag vet inte..

6 kommentarer:

  1. Grattis till att börja med!

    Du ska ALDRIG träna med en infektion eller liknande i kroppen!

    SvaraRadera
  2. Sa ju att du skulle fixa tentan!!! :) Men säger som ovanstående herre... Vila hellre en dag än att du blir dålig i flera veckor! Hoppas du lydde vårt råd :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ord: Tack! :)

    Peter: Tackar! :) Nej jag gjorde inte det, hade lite feber så jag stannade hemma i sängen.

    Åse: Ja jag gjorde som ni sa. :)
    Jag trodde verkligen inte jag skulle klara den, men man kommer långt med att läsa gamla tentor tydligen! Sååå gött! :)

    SvaraRadera
  4. Det gjorde du rätt i.. det kan ju vara så mycket trevligare där.. :)

    SvaraRadera
  5. Ja men det blir snabbt ganska långtråkigt & ryggontet kommer som ett brev på posten. Pest eller kolera kan man säga. Men nu e jag uppe & skuttar igen! :)

    SvaraRadera