tisdag 1 juni 2010

Ole dole doff

Märkligt att man alltid får erbjudande om roliga saker när man egentligen inte kan eller har tid att delta. Givetvis händer allt skoj på fredag när jag måste vara hemma & plugga :(

* En nyskild kompis vill ha med mig ut på drag

* Har blivit medbjuden på gratis mat & dryck på Hard Rock Café (gratis är ju som bekant gott)

* En annan skulle ha tjejfest hemma

* Det vankas 5-kamp på Liseberg (som jag hade valt om jag hade kunnat eftersom jag älskar att tävla & leka. Men risken är att det blir sent så nej..)

Nej blir inget av ovanstående...fast...jag har ett sista altenativ som jag tänker hoppa på trots att jag inte har tid. Jag ska gå & kolla på min gamla fotbollstränares spelning..liiite paus kan jag väl få tycker jag & jag lär inte komma hem alltför sent.

Why - Jeanette Pettersson

Auli | MySpace Video">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar