onsdag 9 juni 2010

Ingen sömn

Idag börjar jag på mitt sommarschema på jobbet. Det jobb jag under resten av året är tjänstledig ifrån. Jag kör nätter nu 4 veckor framåt, sen blir det semester & sen hoppar jag på 4 veckor till på nya jobbet jag fick i våras.

Jag tänkte jag skulle hinna träna idag & sen sova några timmar. Men det sket sig redan i starten. Ena sonen vaknade med 39 graders feber så det blir inte mycket till sömn för mig idag. Fan!, rent ut sagt. Kommer sova på jobbet i natt & jag struntar i att man inte får det. Jag kommer ändå inte kunna hålla mig vaken. Men den sömnen man får där är inte mycket att räkna med, hinner aldrig in i någon djupsömn..

Blir till att gå som en zombie ett tag framöver nu då..

2 kommentarer:

  1. Du får köra en power nap istället.. Eller hitta på nåt på jobbet som håller dig vaken.. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag ska försöka sova lite nu. Tur i oturen så är det den stillsamma av sönerna som är dålig.
    Jadå jag kan allt hitta på saker att göra som håller mig vaken i natt ;)
    Kram

    SvaraRadera