onsdag 23 juni 2010

Skumt

Fick precis ett sms: "vem e du?"

Svarade med en motfråga om vem det var som undrade & varför.

Fick ett svar: "Vem e du? Jag såg ditt nr i min mobil. Kan du säga ditt namn?"

Men jag sa inte vad jag hette. Finns väl ingen som har mitt nr i sin mobil bara sådär utan att veta vem jag är & dessutom har jag hemligt nummer så om jag inte vet vem den personen är så har jag inte heller lämnat ut mitt nummer.

Skumt! Kanske det kan vara någon flickvän till någon "vakt" eller "C" kanske..
Nej det är det nog inte, bara jag som blir nojjig..

Oj nu kom det ett till: "Jag ska fråga en fråga sen ska jag ta bort ditt nr, e du en tjej el en kille?"

Haha "välj själv" ska jag svara..

Hon valde att tro att jag var en kille men efter en stund trillade det in fler sms med frågor om hur gammal jag var. Jag ringde upp men då vågade hon inget säga. Jag sms:ade & skrev att hon nu vet att jag är en tjej & att hon får sluta höra av sig mer.

Sen var det tyst. Hoppas att hon fick ut vad hon ville av denna fåniga kontakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar