torsdag 3 juni 2010

Ensambehov

Idag har det varit en sån dag då jag bara inte orkat vara social. Har struntat i att svara både på sms, samtal eller mail. Ibland blir det för mycket & jag vill bara vara ifred. Det betyder inte att jag mår dåligt eller är i en svacka utan det är bara mitt ensambehov som talar.

Har pluggat mestadels av dagen & nu ikväll tog jag mig en hurtig promenad ner till stan, in på apoteket, förbi solariet & hem igen. Det gjorde nog sitt för jag var alldeles genomblöt om kläderna när jag kom hem. Gott! :)

Detta jäkla suget efter godis gör mig galen! Har tre påsar chips som bara ligger i skafferiet & blänger på mig. Men NEJ!! Jag ska inte! Kolhydrater är strängeligen förbjudet just nu. Men jag har faktiskt fuskat med annat idag som jag egentligen inte ska äta, en halv burk tonfisk, men det räknas nog inte. ;)

Just det..ingen cancer heller, frisk som en nötkärna enligt gynekologen. :) Kan fåniga jag släppa det med då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar