tisdag 8 juni 2010

Känn dig blåst snarare än speciell

"C" skrev i ett av sms:en att han så gärna ville träffa mig igen men att vi får ta den "en annan dag". Okej?? En annan dag??

Försöker att tränga bort honom, men de där orden gör att jag blir lite grinig på honom. Jag vet ju att jag nu kommer gå & vänta på den där andra dagen. Men jag ska fan inte vänta på den, för det bästa vore om den inte kom (vilket den nog inte gör heller). Men om jag hade träffat honom & känt att det var noll känslor kvar så hade ju det varit det allra bästa förstås. Men så hade väl inte blivit utan jag hade väl fått känslor igen.

Nej dessa killar som ställer till det i skallen på mig.
Sen tänker jag på att han sa "synd att vi inte träffades om 6 månader istället, när allt ordnat upp sig". Jaha men nu då? Nu har det ju gått 6 månader & hahaha sedär ja han är fortfarande sambo. Eller det vet väl inte jag iofs, men det tror jag med största sannolikhet. Snacka går ju!

Tänkte på honom när jag såg Sex and the city, som jag knappt aldrig innan sett. Carrie sa att det var många av oss som "fejker framåt för att få något i nuet".
Precis det han gjorde med prat om resor, konserter, middagar, jul, nyår, midsommar & massa annat. Han fick det han i stunden mådde bra av men sket sen i resten! Resten var i detta fall jag.

För att få mig lite extra på fall skickade han en låt & sa att han tänkte på mig när han hörde den.

Mmm han kunde konsten att snärja en blåögd tjejs hjärta, det kan man inte säga något annat om. För var det nåt jag gjorde efter att ha lyssnat på den så var det att känna mig ännu mer speciell för honom! ">

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig till 200%.

    Det skulle kunna vara om mig du skriver om här i inlägget. Jag har varit en "C" och jag har också charmat och lovat en massa för det mådde jag bra av för stunden.

    Jag var en osäker idiot som bara ville ha bekräftelse. Ljög om mkt så tungan nästan ruttnade. Det hade även sitt pris. Jag förlorade de som stod mig nära.

    Hoppas du får kärlek och lycka iaf.

    SvaraRadera
  2. Det är nog många som gör så. Kanske vi alla i olika stora mängder. Synd om den som blir utsatt bara.
    Bra att du har insett att du gjorde fel & kan erkänna att det var idiotiskt. Hoppas att du kan finna vägen tillbaka till de du har förlorat.

    Jag tror, eller jag vet, att "C" var förvirrad av sitt dåliga förhållande, att han var glad med mig & att han hade mycket kluvna känslor inför "oss". Han påstod att han kände lycka & förälskelse men samtidigt dåligt samvete mot sin sambo. Men det som gjorde mig illa var just planerna framåt som jag visste aldrig skulle bli av.

    Tack & hoppas du har det bra med kärlek & lycka! :)

    SvaraRadera