tisdag 29 juni 2010

Ibland undrar man hur man tänkte (förmodligen inte alls)

Fick frågan idag av en kompis om jag ångrar någon jag har haft sex med. Vi rabblade upp dom vi haft för varandra & det blev en hel del flabbande & kommentarer som: Åh fy, hur kunde jag? Öh, vad tänkte jag med den gången? Nej, men ja just det ja, han med..usch

En del finns ju med på FB så då satt vi där & kollade vilka killarna var & flabbade & bedömde varandras kap. Vi var ganska så utlämnade om hur killarna var i sängen & det gjorde att vi skrattade så vi grät. Den ena värre historien efter den andre. Det är tydligen inte helt lätt alla gånger & förstå sig på den kvinnliga apparaten.

Vi sågade såklart inte alla killarna utan det finns ju några som tagit en till sjunde himlen med & det pratade vi också om, men det var inte lika roligt ;)

Svaret på frågan blev iaf: Ja det finns några som jag ångrar, eller ångrar & ångrar..hade det varit idag så hade det ALDRIG hänt & vissa ångrar jag pga andra omständigheter..

Sen var vi rörande överrens om att man faktiskt kan supa någon snygg! Haha usch, tänk om vi hade varit män då hade vi blivit halshuggna om någon hört oss..

Men nu är vi inte det & flickor kan dom med! ;)

2 kommentarer:

  1. haha.. ojoj.. ja man skulle lätt kunna göra en sån lista.. do or dont´s ... haha*

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det fanns en & annan som man gärna hade strukit från listan ;)

    SvaraRadera