fredag 25 juni 2010

Rättar till glorian

Kollade just igenom min windows live-profil (eller vad det nu heter). Hittade massor med kort på mig & exet & alla barnen. Men va sjutton, jag hade ju tagit bort det. Jag fattar verkligen inte hur det där funkar. Kollade igenom bilderna men kände likgiltighet. Jag är fortfarande grinig på honom för vad han gjorde..men det tänker jag inte gå in på igen.


Funderade på en sak "C" sa i helgen..
Jag nämnde mitt tykna sms som jag hade skickat till honom två veckor innan. Han svarade: "det är väl endast då du vågar vara lite tyken, på sms"
Haha snacka om att han INTE känner mig!

Det är bra, han tror att jag är ängeln själv & hans mamma hade vid ett tillfälle sagt: "Hon verkar så rar & snäll & hon har ett stort varmt hjärta"

Ja det kan väl vara sant & det får de gärna tro. Men ibland flyger självaste djävulen i mig. Fast det var då det, nu e jag ju alltid rar. ;) Iaf när jag träffar honom, då ser jag till att rätta till glorian om den råkat halka på sne. Han ska minsann känna av vad han gått miste om. MEN han ska inte kunna utnyttja min snällhet mer, det har han gjort så det räcker!

Undra vad han sa till sina föräldrar om mig egentligen..oj vad ofta det är jag önskar att jag kunde vara en fluga på väggen hos folk..

3 kommentarer:

  1. Skrattar*

    Fy va jag känner igen mig... Jag är likadan.. eller.. nja.. de flesta vet att jag har humör och inte backar.. är inte "snäll-snäll".. men det är få som faktiskt VET hur man är.. egentligen.. haha*

    SvaraRadera
  2. "We are all good Dexter and we are all evil"

    -Lila, Dexter Deason 2

    http://www.youtube.com/watch?v=-YoQm_kBsgU

    >;)

    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  3. ia: hahaha ja men visst e det så. De som känner mig riktigt väl vet att jag har ett humör utan dess like. Eller jag hade iaf, har taggat ner ordentligt bra nu med mina pms-piller. ;) Men nog fan kan jag hetta till ändå. ;)

    Terje: Jepp så e det! :)
    Tack detsamma!

    SvaraRadera