lördag 19 juni 2010

Träffade precis "C"

Ja han sms:ade mig & sa att han var utanför & ville att jag skulle komma ut.
Fan, jag som fortfarande låg i sängen. Upp & kasta på mig kläder, borsta tänderna, bättra på gårdagens makeup & borsta till håret.

Blev supernervös..

Jag sprang ner på gården & där stod han!! Åh! Aj mitt lilla hjärta..eller nej jag vet inte eller jo kanske. Han gav mig en lång härlig kram & sa att han tyckte jag var fin.
Det kändes lite spänt men vi pratade på om svensexan som han just nu var på. Han undrade om jag skulle ut ikväll & ville att jag i så fall skulle höra av mig.

Jag vill ju så gärna höra vad han har att säga till sitt försvar..

Innan han gick så kramade han mig igen. Ännu en lång kram & han viskade i mitt öra "skönt det var att se dig igen"

Hmm..verkligen konstig den där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar