onsdag 2 juni 2010

Livskvalitet

Vilken dag! :)

Jag & några klasskompisar träffades i en park inne i stan strax efter 9. Vi bredde ut våra filtar & en efter en kastade vi av oss våra kläder. Det var ju varmt redan vid det dagset. Vi satt i 4 timmar & solade & pluggade tillsammans. Det var riktigt kul & jag tyckte nog vi höll fokus ganska bra fast vi då & då halkade in på andra ämnen som solbränna, brasilians vaxning, killar, singelliv & annat. Men va sjutton, lite skvaller måste man med få annars blir det lätt tråkigt. ;)

När vi var klara var vi ganska möra allihop, lite för mycket sol, lite för lite vatten & ett himla diskuterande om alla de olika tingen i socialpolitikens värld.

Jag gick med goa vännen N & shoppade & sen avslutade vi med några timmars prat i solen vid "Lejontrappan".

När jag kom hem hade jag fått ett mail som gjorde att jag skrattade så jag fick kramp i magen! Haha gillar galna människor fyllda med humor! Tack till dig! :)

Har helt enkelt fyllt på med massa energi av alla sorter idag & känslan av att vara glad som en lärka håller starkt i sig! :)

Livskvalitet i ordets rätta bemärkelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar