söndag 20 juni 2010

Ja jag hade massor med besök

När jag kom hem vid 2 i natt såg jag ett mobilnummer som jag inte kände igen hade ringt. Jag kollade eniro & det var mitt ex barns mamma. Va?? Va fan ville hon mig? Jag ringde upp men det var ju dottern som hade det numret.
Hon & hennes kille hade hipp som happ åkt upp hit bara sådär. Hon frågade om de kunde komma förbi & såklart fick dom det.

Hon är så söt & go & det var skoj att se henne igen. Har saknat henne massor!
Hennes kille var jättegullig & rar han med.
Vi pratade ikapp oss om det som hade hänt det sista året & hon hade mognat tyckte jag. Söta lilla unge. :) Eller lilla & lilla hon fyller snart 17. :)

Jag erbjöd dom att sova över så de slapp åka hela långa vägen tillbaka till Skåne mitt i natten men killen ville hem. Så på med lite kaffe för att få honom att vakna till liv.

Det var kul med ett litet snabbbesök & jag sa att dom var välkomna igen när de ville.
Hon var ju trots allt min lilla "plastdotter" i några år & jag tycker jättemycket om henne! Hon gör mig glad den lilla galenpannan! :)
Och jag tror att hon blev glad, jag gav henne ett par Converse som jag inte använder så mycket. Lika väl som dom står här & samlar damm så kan hon slita dom med hälsan! :) Hoppas dom kommer till användning!

De släppte av mig i stan när de åkte & där mötte jag upp "C"...

2 kommentarer:

  1. Härligt med människor som varit en del av ens liv dyker upp och man upptäckar att man blir glad av det.. Hoppas mötet med C var lika positivt.. Läst igenom en massa gamla inlägg, och nu är jag ju liksom nyfiken på hur det ska gå..

    //Ms Singel

    SvaraRadera
  2. Ja det är härligt! :) Har ju alltid tyckt mycket om henne men känner det extra mycket nu när det var över 1 år sen vi sågs sist.

    Ja du, mötet med "C" var...strange..som alltid. Mannen som talar i gåtor kan man lugnt säga. Kommer nog ett inlägg senare om det. :)

    Kul att du läser! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera