söndag 6 juni 2010

En livlig dag....inte

Hoppade (nej snarare kröp) ur sängen vid 19-tiden. La mig på soffan, värmde lite mat & nu tror jag bestämt att jag ska flytta mig tillbaka till sängen. Vilken hurtbulle jag har varit idag.

Läraren hörde av sig på mail & skrev att han gärna ville somna bredvid mig & att han ville att jag skulle höra av mig. Åh jobbigt det blev nu då..
Jag ska höra av mig men inte för att säga att jag vill träffa honom igen..
Undra om jag ens sa igår vad jag heter på riktigt eller om jag använde namnet jag har på dejtigsidan. Han har iaf inte mitt telefonnummer så där kan han inte höra av sig. Men såklart, jag måste säga som det är, det är han ju värd. Vill inte bara skita i att svara honom.

Jag brukar vanligtvis ha lite ångest dagen efter. Inte för jag gjort eller sagt nåt dumt utan det bara är så. Idag har jag inte orkat tänka så jag har sluppit ångesten..men den kommer väl med besked imorgon då. Eller inte. :)
För imorgon kommer mina älskade kids så då blir det massor med gos & bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar