söndag 13 juni 2010

Too late

Undrar om man kan läsa av vilket stadie de killar är i som man har på MSN genom att titta på vilken musik de spelar?

Jag har en där som ofta spelar kärlekslåtar med texter om hjärtesorg..undrar om det har en koppling till hans ex? Kanske han inte är över henne trots allt vilket han säger..

Jag är i alla fall sån som lyssnar på musik beroende på sinnesstämning..
Sen hjälper ju musiken till att jag känner extra mycket. Är jag nere blir jag ännu mer nere & det är förbaskat skönt att få glida in i musiken & lida ordentligt tills det värsta är över. Sen kan jag ta till musik för att bryta en viss känsla också. Är jag ledsen & inte orkar mer så sätter jag på lite uppiggande musik istället.

Är jag redan på gott humör så spelas här partymusik & det goda humöret maxas upp till en ännu högre nivå.

Men bara för att jag är sån så behöver ju inte alla vara det. Fast många är nog det.. :)

Säger god natt med denna låt som jag gråtit ofantligt mycket till och jag tycker den klart & tydligt talar om vilket humör jag är på just nu..

">

2 kommentarer: