lördag 5 juni 2010

Partaj & falsk marknadsföring

Öl, breezer & vin fixat. Har även lite turkiskpepparshot, men det verkar farligt. Kanske ska sikta på att minnas vad jag säger, gör & hur jag kommer hem i natt istället. ;)

Nya skor är inhandlade, solariet har hälsats på & kläderna är framplockade. Nu blir det till att hoppa in i duschen & sen lägga på fejset så är jag säker på att detta kommer bli en bra kväll. :)

När jag satt & letade efter gammal partymusik på youtube så fann jag denna låten:
">

Men haha va jag flabbade!! Mailade med en kille på EK för ett tag sen som hade några bilder på sig själv. Men det var ju denna killen han hade bilder på ser jag. Han påstod att han var italienare & jobbade som modell. Det var en tjej med på en av bilderna, hon som är med i videon, han skrev att det var hans tvillingsyster.

Stackars kille! You wish säger jag bara. Jag slutade skriva till honom då han inte verkade ha alla hästar hemma & det var väl tur det inte blev en dejt, det hade ju blivit stans besvikelse! Undrar hur personen egentligen såg ut?? Sen är ju inte detta precis ovanligt tror jag, men en kändis? Verkar inte så smart! Fast å andra sidan jag visste ju inte vem han var..

4 kommentarer:

  1. hahahaha*

    Jag blir jämt väldigt tveksam när jag ser sådana "übersnygga" män.... det e för bra för att va sant.. haha*

    SvaraRadera
  2. Ja visst jag med. :) Om jag bara måste klaga lite då så e dessa män FÖÖÖR perfekta. Tänk att man aldrig blir nöjd! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, längesen man hörde den låten!!! :)

    SvaraRadera
  4. Ja den hade jag nästan glömt av. Mycket sommar i den! :)

    SvaraRadera