torsdag 3 juni 2010

I´m alive

Jag överlevde natten! :) Blev inte påhälsad av objudna gäster. Fick heller inget svar.

Däremot fick jag ett till erbjudande om att gå med ut på FREDAG (fasen) i en annan stad där jag bara varit ute en gång innan. Skulle ju fiskat efter en man därifrån eftersom jag har planer på att flytta dit inom en snar framtid. Hade ju vart perfekt! ;)

Nu blir det kaffe, en stund framför datorn, sen ett besök hos den roliga gynekologen :( & slutligen lite mera plugg i solen.

Nej nu vill jag höra mer från vakten, han ville ses & tyckte det var alldeles för längesen..håller nog med honom lite ;)

4 kommentarer:

  1. Undrar vad det är med vakter som är så speciellt :o)

    Har själv en som hjärtat slår lite extra för!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet inte riktigt! :)
    Kanske det där manliga, den där lite "dangerous man" grejen..nej jag vet inte. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vart har du planerat att flytta? :(

    SvaraRadera
  4. Inte så långt härifrån..bara ett par mil :)

    SvaraRadera