onsdag 23 juni 2010

Beslutsångest

Jag har funderat ett tag på att åtgärda en sak i mitt utseende som jag ända sen jag var liten har lidit av. Kommer aldrig att kunna förlika mig vid detta & jag minns en händelse i fjärde klass då verkligen alla kunde uppmärksamma denna hemska kroppsdel i flera månader & det sitter som ett ärr i mitt minne & jag kommer aldrig glömma hur hemskt jag tyckte det var & hur jag led.

Folk får väl tycka jag är fånig då, jag bryr mig inte för det handlar om mitt dagliga välbefinnande & att jag ska slippa behöva skämmas & tänka på detta alltid, jämt & vart jag än är.

Men jag är livrädd för att det ska bli fel eller ännu värre så jag får nog fortsätta fundera ett tag till...får ju lite smått ångest bara av att skriva om det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar