tisdag 8 juni 2010

Helvete!!

För nästan snart 1 år sen så bytte jag det mobilnummer som jag haft nästan ända sen jag skaffade mobil. Den största anledningen till det var för att den allra första killen jag hade ringde då & då. Trots att det tog slut mellan oss -95 och jag bad honom både vänligt och otrevligt att sluta ringa så gjorde han inte det. Oftast ringde han på fyllan & var då sentimental & påstod både det ena å det andra. Vid flera tillfällen bad jag honom t.o.m att fara åt helvete. Men inte heller det hjälpte.

I vilket fall som helst så har jag inte hört av honom sen jag bytte nummer. Det har varit så himla skönt för han har varit min plågoande på många sätt genom alla år. Jag har inget till övers för honom & jag mår psykiskt dåligt av att både höra talas om honom eller höra hans röst.
Han har skadat mig för livet & jag kommer aldrig förlåta honom

Idag hade fanskapet mailat mig på FB & även lagt till mig som vän. Fan också!!!
Väcker plågsamma minnen till liv & jag vill kräkas när jag ser hans äckliga tryne!
Blocka direkt!!

4 kommentarer:

  1. Men du godkände honom väl INTE på fb???

    SvaraRadera
  2. Sådana personer är aldrig roliga att ha i livet..

    SvaraRadera
  3. Nej fy sjutton. Men mer trögfattad människa än den det får man leta efter!

    SvaraRadera